poniedziałek, 3 października 2016

listy do jesieni *2


Droga Jesieni,

Odkryłam kilka rzeczy, które sprawiają, że jesteś piękniejsza. Co prawda niesamowicie mnie rozleniwiają, jak Ty sama, przez co uczę się znacznie mniej i stresuję się znacznie więcej, chociaż oceny mam całkiem niezłe. Pierwszą rzeczą jest film Amelia, co w sumie nie jest niespodzianką. bo film uwielbiam od dawna i jest idealny na długie wieczory, ale teraz odkryłam na nowo jego magię i zrozumiałam o wiele lepiej. Ale oprócz tego pokochałam soundtracki, i to nie tylko z Amelii. Jeden z najpiękniejszych pochodzi z ekranizacji Alicji w krainie czarów. Uważam te odkrycia za takie małe dary od Ciebie. Dary - podpowiedzi, jak przetrwać zimne dni, kiedy książki kojarzą się jedynie z nauką i konkursem przedmiotowym z polskiego. Dziękuję.
Jak to jest, że wystarczy drobna rzecz w morzu smutku, żeby uczynić człowieka szczęśliwym?

**

5 komentarzy:

  1. Dobry wieczór, Muminku!
    Nie przepadam za jesienią. Właściwie to najmniej lubiana przeze mnie pora roku. Ale za to przepadam za Amelią. I za muzyką z Amelii. I za muzyką z Alicji w Krainie Czarów. :D
    *oł alis dir łer hew ju bin... turumturumturumturum... soł coś tam coś soł in bitłin!*
    Małe rzeczy, które obecnie uszczęśliwiają mnie mimo tego, że mamy październik, to ładne ubrania (ale serio. Długie spódnice i sukienki. Nie ma nic lepszego) i ładne piosenki. Ale coś czuję, że potrzebuję jednak trochę więcej tego uszczęśliwienia. :P
    Co do Twego zacnego komentarza - Glee to nie jest dobry serial, ale za to relaksuje. Po prostu :D
    Nie ma znakomitości nad patisony!
    B.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedyś szczerze kochałam jesień, więc ciężko stwierdzić co się ze mną stało...
    Ehh tęsknię już za latem czy nawet wiosną, a to dopiero początek ;c
    sleep0walking.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Widzę, że ty też na olimpiadę z polskiego :D Piona!
    O, Amelię miałam już dawno obejrzeć. Czemu tego nie zrobiłam? Mam ją przecież na płycie!
    Pozdrawiam i życzę duużo herbaty! kotołaczka02

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. #teamolimpiadazpolskiego! :D Obejrzyj Amelię koniecznie! ^^

      Usuń
    2. #teamolimpiadazpolskiego! :D Obejrzyj Amelię koniecznie! ^^

      Usuń

Będę zaszczycona, jeśli po przeczytaniu posta napiszesz tu kilka słów. Zyskasz moją dozgonną wdzięczność. Możesz też zostawić link do Twojego bloga, chętnie zajrzę i poczytam ^^