poniedziałek, 7 marca 2016

Masło, dużo oglądania i koty pomagające w pisaniu - ULUBIEŃCY #1

Cześć!
Dzisiaj przychodzę do Was z ulubieńcami lutego. Są oni spóźnieni, ponieważ jedni mieli być w grudniu, a gdy to nie wyszło - w styczniu. Tu jednak też nie wyszło i, cóż... W lutym się uda! Tzn. w marcu, ale skoro to ulubieńcy lutego, to jestem usprawiedliwiona :")
Ulubieńcy już kiedyś na moim blogu byli (aż jeden raz, woah) i, jeśli ktoś jest jeszcze zainteresowany, bo było to ponad rok temu, zapraszam tutaj
A teraz przejdźmy do tegorocznej odsłony ulubieńców lutego 2016!
Enjoy! ♥

Planeta singli


Nie wiem, czemu rozpoczynam od filmu. Widziałam go jakiś czas temu i... Uwielbiam komedie i, przyznam szczerze, dawno się tak nie uśmiałam. Serio. Chętnie zobaczyłabym to drugi raz :)
Tak aprawdę nie potrafię powiedzieć, o co dokładnie chodzi w tej komedii. Na pewno o miłość. I o aplikację - tytułową Planetę singli, która pomaga "znaleźć" idealnego partnera. I która trochę przypomina mi Instegrama :")



Masło solone

Oczywiście, ja jak to ja, muszę wprowadzić coś dziwnego. 
Nie przepadam za zwykłym masłem, a to jest z solą... Polecam je szczególnie na tosty, bo jest przepyszne!

Gotowanie

Skoro jesteśmy już w tematyce jedzenia, wspomnę o gotowaniu. Może nie jestem w tym mistrzem, ale lubię to robić :) Jak na razie oprócz rzeczy podstawowych na przykład woda na herbatę  nauczyłam się robić pizzę i dwa rodzaje muffinek - czekoladowe i migdałowo - jabłkowe. W sumie jedyne, czego nie lubię w gotowaniu, to sprzątanie... Czemu to zużywa tyle naczyń?!


Czyli strona internetowa. Polega to na pisaniu. I po napisaniu stu słów, ona wyrzuca nam zdjęcie kota. Oczywiście można też zmieniać liczbę słów oraz to, co chcemy oglądać (koty/psy/króliki). 
Ta strona jest prześmieszna i... Musicie ją zobaczyć :")


Once Upon a Time

Czyli jedyny serial, który trawię. Nie tylko trawię - pokochałam go. Miałam milion podejść do wielu seriali - Teen Wolf, The Vampire Diaries czy American Horror Story. Nic jednak nie przypadało mi do gustu. Z reguły rezygnowałam po czwartym, piątym odcinku. Ale tutaj wszystko się zmieniło i wciągnęłam się.
Zła Królowa rzuciła klątwę na wszystkie baśniowe postacie. Zostały one przeniesione do małego miasteczka, Storybrooke, gdzie żyją i nie pamiętają, kim są. Klątwę może złamać jedynie córka Śnieżki, Emma, która jednak niczego się nie domyśla...
dark kers
Serial z elementami baśniowymi - cud miód i orzeszki. Serio. Podobno miał być tylko jeden sezon, a tymczasem już wyszedł 5b. 
Ja aktualnie jestem na trzecim sezonie (jeden odcinek trwa ok 40 min; w każdym sezonie jest ok 22 odcinków). Kocham ten serial <3
Z tego miejsca pozdrawiam Margo, która cierpliwie znosi wszystkie moje wiadomości i reakcje. I która kiśnie ze mnie.
No i jeszcze wszystkie osoby, które zaraziłam tym serialem (aż dwie!).



Wszystkie jasne miejsca

Prawdopodobnie jedna z najlepszych książek, jakie przeczytałam. Wzrusza, daje nadzieję i łamie serce, zmusza do refleksji. Kocham ją i nienawidzę jednocześnie. 11/10 <33
A tutaj recenzja ^^ klik!



Wizyta

Mieliśmy ostatnio gości na cztery dni. Uwielbiam gości. Tzn w sumie zależy jakich, ale jeśli chodzi o moich kuzynów - to jak najbardziej. Piszę nawet dla Was relację z ich pobytu, bo... Cóż. Działo się. Trochę się działo :) Mam nadzieję, że pojawi się jak najszybciej, bo na razie mam problem z przegraniem zdjęć :(

***
To chyba tyle.
Do napisania!
Muminek

4 komentarze:

  1. Ekem, ekhem!
    Jestem tutaj i komentuje. Niespotykane x 10000.
    To jest urocze, jak się ekscytujesz. Tak bardzo przypominasz mi, mnie. I tak - kisnę z Ciebie.
    I twoich spamów.
    I twoich teorii.
    Kiedyś Cię to zaboli.
    Mocno.
    Ale na razie się ciesz, kiedy masz spokój na duszy. Bo przyjdą złe czasy. Ale to głęboko brzmi. Nie powinno :')
    W każdym razie, odsyłam pozdrowienia i ściskam z całego serduszka (o ile je mam).
    Twoja Margo <3
    Postscriptum: Pamiętaj, że najlepszy pairing to Capitan Marzipan. To świętość ponad świętościami ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też tu jestem. I odpowiadam. Niespotykane.
      Domyślam się, że będzie mnie to bolało, deary.
      Ale w końcu na razie mogę się cieszyć, a Ty nie, mate.
      Chociaż boję się złych czasów. Wiem, że będziesz przy mnie, love. (to nie miało tak zabrzmieć xD. Tak głęboko)
      I, uwaga - nie shipuję Capitan Marzipan. Qapitan Muminqeq rulez, jak już mówiłam.
      Bloody hell, pozdrawiam, dziewczę bez serca.
      (ah te teksty Killiana)

      Usuń
  2. Ten moment, kiedy napiszesz komentarz i musisz jeszcze raz... To pytanie na tele. -,-

    Chcesz masło solone? Kup zwykle i dodaj soli. *Ba dam tss *
    Wiem coś o tym gotowaniu. Nawet bloga założyłam w tej tematyce. xD Niektórzy pytają ,,Czemu nie jesteś na gastro?".
    Na strone muszę wejść. Koty. <3
    A serial... Oglądałam room temu w Wielkanoc. Potem ojciec kupił malt pakiet tv, w którym są podstawowe programy, wiec nic do oglądania znaleźć nie można. -,-
    Screatlieve.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawi mnie ten film. Już jakiś czas temu podjęłam decyzję, że polskie komedie będę omijać szerokim łukiem, ale ta ma tyle pozytywnych opinii, że chyba czas zrobić mały wyjątek od reguły ;)

    OdpowiedzUsuń

Będę zaszczycona, jeśli po przeczytaniu posta napiszesz tu kilka słów. Zyskasz moją dozgonną wdzięczność. Możesz też zostawić link do Twojego bloga, chętnie zajrzę i poczytam ^^