piątek, 9 października 2015

Bardzo musicalowe TMI TAG - czyli mój mały (wielki?) powrót

No witam! :)
Tak, wreszcie wracam z czymś innym niż recenzja - a mianowicie z TMI TAG, do którego nominowała mnie Chocolate Blueberry, za co bardzo, bardzo dziękuję.
Dlaczego tak długo mnie nie było?
cóż...
nie, nie umarłam
Nowa szkoła
Strajkujący komputer
I mknący czas 
Chyba wyjaśniają wszystko. Nie miałam więc czasu ani na bloga swojego, ani na blogi Wasze.
W każdym razie - wróciłam i mam w planach aż dwie rzeczy (dość duże rzeczy) - jedna z nich to nowa seria "Ulubieńcy", a druga będzie niespodzianką i hm, powiewem czegoś, podpowiem.
A teraz może już przejdę do TAG-u :)
***
1. Co masz na sobie?
Dżinsy i koszulkę :) 


2. Czy kiedykolwiek byłaś zakochana?
Kiedyś...

3. Czy kiedykolwiek miałaś 'straszne zerwanie'?
Nie byłam w związku, więc nie :)

4. Ile masz wzrostu?
Mało

5. Ile ważysz?
Mało

6. Jakieś tatuaże?
Nie. I raczej nie będę ich miała.

7. Jakiś piercing?
Kolczyki w uszach :)

8. OTP ? (one true pairing)
Hm... Roger x Mimi z RENTU <3 No i jeszcze Angel i Collins <tak, wiem, że to miłość specyficzna. Ale poniekąd za to ją kocham>

9. Ulubiony program (serial) ?
Nie mam. Chociaż zaczęłam oglądać "Pamiętniki wampirów" i cóż, jest spoko. Jak na razie jestem po 4 odcinkach i... Nie wiem, pięć na dziesięć? Czasami myślę, że to puste i denne, a czasami, że fajne. Hm. Ale wciąga.  

10. Ulubione zespoły?
Accantus się liczy? ^^

11. Coś, czego Ci brakuje?
Czasu. I herbaty. Kupuję jedną za drugą i po kilku dniach już jej nie ma! Naprawdę piję jej tak dużo?!

12. Ulubiona piosenka?
Chyba nie mam... Ostatnio siedzę w musicalach i uwielbiam, np. "Another day"


13. Ile masz lat ?
Trzynaście

14. Znak zodiaku ?
Lew

15. Czego szukasz u partnera?
<czy nie jestem za młoda na to pytanie?> Nie wiem :) Chyba poczucia humoru i inteligencji...

16. Ulubiony cytat?
ostatnio
"No day but today"

17. Ulubiony aktor?
Rzadko kiedy oglądam filmy, więc nie posiadam, ale lubię Adama Pascala (ludzie, to jest Roger)

18. Ulubiony kolor?
Czerwony i zielony

19. Głośna muzyka czy cicha?
Średnia :)

20. Gdzie idziesz gdy jesteś smutna?
Spać. Sen jest cudowny.

21. Jak długo zajmuje Ci prysznic?
Jakieś 15 - 20 minut

22. Jak długo zajmuje Ci przygotowanie się rano?
Pół godziny :)

23. Czy kiedykolwiek brałaś udział w bójce?
Tak. Słownej. 

24: TURN ON - Co Cię kręci/Co Ci się podoba u chłopców?
Poczucie humoru, ale takie inteligentne, nie chamskie.

25. TURN OFF - Co Ci się nie podoba u chłopców?
Chamstwo.

26. Powód dla którego dołączyłaś do Blogosfery?
Tak jakoś wyszło. Chyba chciałam dzielić się swoją twórczością, ale średnio wyszło, więc założyłam tego oto bloga. (na którego pieszczotliwie mówię Mumins, taka ciekawostka)

27. Czego się boisz? 
Pająków i samotności.

28. Kiedy ostatnio płakałaś?
Dosyć dawno :) dziwne

29. Kiedy ostatnio powiedziałaś że kogoś kochasz?
Wczoraj :) Mamie :)

30. Co oznacza Twój Blog username?
Mnie.

31. Ostatnia przeczytana książka?
"Czerwona piramida" Ricka Riordana

32. Książka, którą aktualnie czytasz?
"Każdego dnia" Davida Levithana

33. Co ostatnio oglądałaś?
"Pamiętniki wampirów", jak już pisałam wyżej.

34. Ostatnia osoba, z którą rozmawiałaś?
Mama.

35. Relacja między tobą a osobą, której ostatnio wysłałaś SMS'a?
Miłość rodzinna. <tyle mamy w tym poście>

36. Ulubiona potrawa?
Makaron z pesto czerwonym, parmezanem i bazylią.

37. Miejsce, które chcesz odwiedzić?
Londyn i Paryż.

38 Ostatnie miejsce w którym byłaś?
Biblioteka.

39. Czy ktoś Ci się teraz podoba?
Nie.

40. Ostatni raz kiedy pocałowałaś kogoś?
Wczoraj mamę w policzek :)

41. Ostatnio kiedy ktoś Cię obraził?
Ostatnio nikt mnie nie obraża. 

42. Ulubiony smak słodki?
CZEKOLADA!

43. Na jakich instrumentach grasz?
Jednym. Pianinie.

44. Ulubiona część biżuterii?
Bransoletki <33 I zegarki, jeśli się liczą <33

45. Ostatni uprawiany sport?
Żaden, bo gotowałam. Proszę, nie pytajcie.

46. Jaka piosenkę ostatnio śpiewałaś?
Chyba "Mambo Hollywood".

47. Ulubiony teks na podryw?
Nie mam.

48. Czy kiedykolwiek użyłaś tego tekstu?
Nie.


49. Z kim ostatnio przebywałaś w wolnym czasie?
Z innymi harcerzami :)

50. Kto powinien odpowiedzieć na te pytania?

Kolorowe Stworzonko, Pola  oraz Kotołaczka.
**
A więc to już koniec TAG-u :)
Pozdrawiam!
Muminek

6 komentarzy:

  1. Niedawno bardzo chciałam zrobić sobie tatuaż. Nawet wybrałam grafikę. Ale pochodziłam po studiach i... gdy najlepszy tatuażysta z Sopotu (!) szczerze powiedział mi, że na polskie standardy tatuatorstwa wzór jest zbyt skomplikowany, nietypowy i trudny, zrezygnowałam. Wolę zrezygnować, niż zaryzykować tatuowaniem u kogoś, kto nie potrafi wykonać mojego marzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Poniekąd Cię rozumiem, bo czasem mam takie miesiące (np. ten), że nie chce mi się nic pisać, a na bloggera wchodzę jak sobie nagle przypomnę, że coś takiego jest (np. dzisiaj).
    RENT to potęga! ^^ Wprawdzie oglądałam po angielsku, ale mimo wszystko rozumiałam dużo więcej niż się spodziewałam, no i po prostu było wiadomo, że ten musical będzie taki świetny. :D Przecież tam są tak genialne piosenki! <3
    Zegarki i zielony to jedne z najlepszych rzeczy, jakie wymyślono! ^^
    Dziękuję za nominację, może w końcu coś napiszę. :D
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Kto to jest Adam Pascal? :D
    *jestem chyba nie w temacie*
    O czytałam "Każdego dnia" - przyjemna książka według mnie, choć nie polubiłam głównej postaci żeńskiej :)
    Ogólnie ciekawy TAG!
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  4. Łojejku, ile pytań! Mam nadzieję, że podołam i odpowiem na wszystkie! Dziękuję za nominację. Przepraszam, ale troszkę ona poczeka, gdyż ostatnio ciągle mam jakieś nominacje, a normalne posty też muszą być;) Ale nie bój nic, zrobię ją!:D
    Rzeczywiście, bardzo musicalowo:D Heh, ja niestety na musicalach się nie znam, RENTU nie oglądałam i nie wiem, o czym mowa. A Twoich OTP również niestety nie znam.
    Herbata to życie!:D Sen podobnie. Szkoda tylko, że ostatnio jest go tak mało w moim życiu...
    Pozdrawiam ciepło!
    P.

    OdpowiedzUsuń
  5. Matko, 50 pytań? Trochę sporo O.o Ale dam radę! Właściwie to miałam odpowiedzieć na nie pod ostatnim postem, ale dopiero kiedy kliknęłam przycisk "Opublikuj" przypomniało mi się co mam zrobić. Taak... bardzo ogarnięta ja.
    Dziękuję za nominację! Chociaż chciałam ograniczyć odpowiadanie na TAG-i, to muszę przyznać, że po prostu uwielbiam wszelkiego rodzaju blogowe zabawy. Tak więc muszę wbić sobie to tej mojej maleńkiej główki, żebym nie zapomniała o nominacji od ciebie.
    A tak w ogóle, to jak tam w szkole? Też masz tyyyle czasu wolnego? *to zdanie ocieka sarkazmem* Jakieś wrażenia, jeżeli chodzi o francuski? Moim zdaniem nie jest tak źle. Oczywiście słówka to zło, ale ja ogólnie nie lubię się ich uczyć, więc to raczej nic nowego.
    Pozdrawiam i życzę więcej herbaty! kotołaczka02

    OdpowiedzUsuń
  6. Piszesz że jesteś na musicalach,to mam pytanie czy oglądałeś musical"ROMEO ET JULIETTE"z 2001 lub z 2010 roku.Jeśli nie to możesz wejść na you tuba znaleść kanał"master 4071"i tam znajdziesz.Powodzenia i miłego oglądania.

    OdpowiedzUsuń

Będę zaszczycona, jeśli po przeczytaniu posta napiszesz tu kilka słów. Zyskasz moją dozgonną wdzięczność. Możesz też zostawić link do Twojego bloga, chętnie zajrzę i poczytam ^^