piątek, 3 lipca 2015

Wyniki speszalu ^^

 Cześć!
Dziś przybywam z wynikami rozdania! Dziękuję wszystkim, którzy wzięli udział. Zgłosiły się cztery osoby. Niestety, tylko trzy udostępniły na swoich blogach bannery.
Pisałam, że losować będzie mój młodszy kuzyn, ale nie udało mi się go złapać, w związku z czym losowała moja mama... No i trochę mój pies :)

Karteczki ^^


Losowanko

 Uwaga... Szkatułka we wzory marynarskie, wykonane techniką decoupage, wędruje do...
*tadadamtadamdam* (muzyczka przed reklamami na Polsacie) 

Do...

 Karmelka, czyli Martyny z bloga Karmelek to ja!
Natomiast magnes otrzyma...
*
*
*
*
*
*
*
*
*
Crazy Lady Avatar!
***
Wygranych proszę o kontakt drogą mailową:
komnata.opowiadan@gmail.com
Pozdrawiam!
Muminek
Ps. Olu, Czarodziejko, mam nadzieję, że nie przejmujecie się zbytnio ❤

3 komentarze:

  1. Gratuluję zwycięzcom!:D Patrzyłam na szkatułkę, naprawdę zacna:) Ja się jakoś tak zagapiłam i w końcu nie wzięłam udziału, wyleciało mi z głowy... jestem strasznie zakręcona ostatnio, jak słoik od musztardy (mawiała tak bohaterka ,,Dzienniczka zakręconej nastolatki", jednej z książek mojego dzieciństwa;)).
    Pozdrawiam ciepło i raz jeszcze gratuluję wygranym!
    P.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję tym wylasowanym szczęśliwcom :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję wszystkim zwycięzcom! Sama nie wzięłam udziału, chociaż widziałam post... no nic, może następnym razem ;)
    Pozdrawiam i życzę udanych wakacji! kotołaczka02

    OdpowiedzUsuń

Będę zaszczycona, jeśli po przeczytaniu posta napiszesz tu kilka słów. Zyskasz moją dozgonną wdzięczność. Możesz też zostawić link do Twojego bloga, chętnie zajrzę i poczytam ^^