niedziela, 7 czerwca 2015

Speszal for ju

Witam!
Dziś przybywam z... Rozdaniem. *łaaał!*
ja też się tego nie spodziewałam


Zacznijmy od formalności, żeby nie było...
Regulamin i informacje przydatne
1. Organizatorką rozdania, fundatorem itepe, jestem ja, czyli Muminek.
2. Rozdanie trwa od 7 czerwca do 2 lipca 2015.
3. Do wygrania jest - szkatułka/pudełko nazwijcie to jak chcecie we wzory marynarskie, wykonana techniką decoupage i magnes. (zdjęcia poniżej).
4. Trzeciego lipca zorganizuję losowanie, kiedy to ktoś nie ja (na 99% mój młodszy kuzyn) będzie losował osoby, które otrzymają owe przedmioty. pierwsza wylosowana osoba - pudełko, druga - magnes
5. Z wygranymi skontaktuję się drogą mailową.
6. Aby wziąć udział w losowaniu należy wykonać kilka prostych kroków:
  • zgłosić się w komentarzu,
  • udostępnić w widocznym miejscu na swoim blogu ten banner:






Do wygrania:
SZKATUŁKA/PUDEŁKO










MAGNES

To jak? Ktoś jest chętny...?
Pozdrawiam!
~Muminek

5 komentarzy:

  1. Łaaał! Ten magnes jest ekstra! *o* I pudełko z resztą też! :D
    No, to chyba się zgłoszę. Zgłaszam się.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wzięłabym udział, ale... no po prostu wolę nie udostępniać nikomu moich danych osobowych :)
    Pozdrawiam cieplutko ;)
    Tutti

    OdpowiedzUsuń
  3. zgłaszam się

    http://crazy-lady-avatar.crazylife.pl/

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgłaszam się! Pozdrawiam serdecznie :3

    OdpowiedzUsuń

Będę zaszczycona, jeśli po przeczytaniu posta napiszesz tu kilka słów. Zyskasz moją dozgonną wdzięczność. Możesz też zostawić link do Twojego bloga, chętnie zajrzę i poczytam ^^