czwartek, 21 maja 2015

Wariacje na temat jajek, cytatów oraz mnie samej

Cześć i czołem!
Dziś krótka notka informacyjna a żeby nie było tak pusto, to jeszcze LBA od Tutti . Ok, ok. Dzięki za nominację :) To już drugi raz! *jupidej* (Po raz pierwszy na Komnacie Opowiadań TU)
Dziękuję Tutti ^^
Ogólnie LBA to taka nagroda za 'dobrze wykonaną robotę', są pytania, nominacje... Może już nie będę przedłużać, tylko zacznę.
***
1. Opisz siebie jednym słowem!

Gdybym napisała 'Muminek', poszłabym na łatwiznę. A więc... Ksiobłkożerca (wiecie... Pożeram książki. I jabłka <3). A tak na serio to szalona :)
2. Jaki jest Twój ulubiony cytat?

Oj, dużo ich jest... Ale po prostu uwielbiam "Żółw porusza się z prędkością wystarczającą do upolowania sałaty" ~sir Terry Pranchet; "Życie jest jak pudełko czekoladek - nigdy nie wiesz, co się trafi" ~Forest Gump; "If you can dream it, you can do it" ~ Walt Disney; "Some people care too much, I think it's called love" ~Kubuś Puchatek; "Jeśli zabałaganione biurko oznacza zabałaganiony umysł, to co oznacza puste biurko...?" ~Albert Einstein...
No i mój ukochany:
"A kiedy trzeba, na śmierć idą po kolei. Jak kamienie przez Boga rzucane na szaniec"

3. Masz jakieś plany na przyszłość?

Chcę skończyć podstawówkę i iść do mojego wymarzonego gimnazjum (nadchodzę, języku francuski!). A potem chcę pomagać ludziom. O. No i spróbować wydać swoją powieść/zbiór opowiadań/wstaw odpowiednie.
4. Jesteś pesymistą, optymista, a może realistą? Dlaczego?

Nie mam bladego pojęcia. Z reguły optymistką, ale czasem podłą, marudną pesymistką...
5. Rzecz, bez której nie mogłabyś żyć to... Uzasadnij swoją odpowiedź!

"Rzecz", tak? No nie wiem... Jeśli wykluczyć ludzi i moje pasje, bo to nie rzeczy, to chyba... Książki. I muzyka (tak bardzo dwie odpowiedzi!). Obydwie rzeczy pomagają mi oderwać się od rzeczywistości i poczuć, że "Mam tę moc!" albo odkryć moją tożsamość anioła (#poetry)
6. Jaką książkę uważasz za najbardziej uniwersalna (czyli taką, która nadaje się dla wszystkich)?

Muminki!
7. Cecha, którą najbardziej cenisz u innych ludzi, to...

Inteligencja. Chociaż ktoś może być mało inteligentny, a dobry, szczery, oddany, chętny do nauki, lubiany... Także jeszcze dobroć.
8. O czym najbardziej marzysz?


Wiadomo, że chcę wydać własną książkę/zbiór opowiadań/wstaw odpowiednie. No i siedzieć na huśtawce nad przepaścią przy zachodzie słońca. Takie romantyczne. Uwielbiam takie sceny. A, i jeszcze jakiś mój ukochany przy mnie siedział... Miłość na wieki wieków...
10. Najbardziej szalona rzecz, jaką chciałabyś zrobić, to...
Kiedyś z koleżanką chciałam zrobić to:
Może niezbyt szalone, ale... Cóż, taniec, śpiew, machanie tablicami i rozdawanie ludziom róż i kartek z buźkami chyba jest choć troszkę zwariowane, prawda? :D
11. Co najbardziej chciałabyś w sobie zmienić?
Tuż przed testem szóstoklasisty mieliśmy sprawdziany ze wszystkiego prawie codziennie i jeszcze projekty... No i byłam ogromnie zestresowana, strasznie się przejmowałam i z tego przejęcia czasem miałam ochotę się rozpłakać... Chcę być spokojniejsza, jeśli chodzi o szkołę, mniej się denerwować.
***
Uff, pytania już za nami! wreszcie
To co? Teraz muszę wymyślić jakieś oryginalne i długie pytania i nominować kolejne osoby...? Okej, spróbuję...
1. Wyobraź sobie, że jesteś jajkiem i siedzisz wygodnie w lodówce. W pewnym momencie twoją najlepszą przyjaciółkę/przyjaciela jajko ktoś wyciąga z lodówki i zastanawia się, czy zjeść go/ją samą, czy może pokusić się też na ciebie. Pchasz mu się do ręki, chcąc zginąć razem z przyjaciółką/przyjacielem czy zostajesz w lodówce i wypychasz coś innego, równie smacznego, aby ten ktoś nie jadł drugiego jajka? Może robisz jeszcze coś innego?

2. Trafiłaś do Krainy Czarów i możesz spotkać się z Kotem z Cheshire, Szarakiem lub Białą Królową (pamiętaj o dżemie jutro, wczoraj, ale nigdy dzisiaj!). Kogo wybierasz? Uzasadnij, proszę :)

3. W jakim fikcyjnym miejscu najbardziej chciałabyś mieszkać?

4. Co sądzisz o Truskawkowych Krowach? (nawet jeśli nie czytałeś PJ, odpowiedz) 

5. Ile miałaś lat, gdy nauczyłaś się czytać?

6. Opowiedz swój ostatni zwariowany sen. (np. przychodzi do Ciebie Krzysztof Szczepaniak i mówi, że nie spóźnisz się do szkoły, bo on pożyczy Ci swojego TURBOCHOMIKA! takie coś mi się śniło, naprawdę...)

7. Próbowałaś kiedyś swych sił w pisarstwie?

8. Jak sądzisz, jakim słowem określiliby cię inni?

9. Czy jesteś obiektywna?

10. Wyobraź sobie, że jesteś... Grekiem, powiedzmy. Półboginią, o. Dzieckiem Posejdona, nienawidzisz Ateny i jej dzieci. I rzymian. Nagle przychodzą do ciebie: Atena, Junona i twój brat, którego nie cierpisz. Wszyscy są w potrzebie, z wyjątkiem tego brata - on udaje i dobrze o tym wiesz, ale jeśli mu nie pomożesz, stanie się coś złego (podbnie jak w przypadku odmówienia pomocy boginiom). Komu pomagasz?

11. OTP? (one true/top *tyle tłumaczeń wokół nas* parring?) Para z książki. (ok, film czy serial też być może. 
A nominuję.... Jedną osobę, gdyż, iż, ponieważ, chyba wszyscy byli już nominowani. Tą osobą jest...
*dam-dam-daaam!*
Doni!
powodzenia w odpowiadaniu. Buhahahaha.
***
A teraz informejszyns i historie z życia wzięte:
1. Dziś na lekcji o UE padło pytanie:
- A wiecie, co to jest Syriusz? chodziło o maskotkę UE
A cała moja klasa:
- BLACK?!
Okay, wiedzieliśmy, o co chodzi, ale my lubimy HP *a przynajmniej większość to zna*
2. Założyłam sobie Instagram. *proszę o aplauz.* I teraz tak naprawdę tam możecie się zorientować, co czytam/dlaczego mnie nie ma na blogu. Aha, jeszcze link! Kliknij tu, a zobaczysz okropne #bookselfietuesday i zdjęcia z Warszawy
3. Chyba zniknę z blogosfery na kolejny długi czas. Wystawianie ocen, projekt z przyrody, test z przyrody, kartkówka z angielskiego, egzamin pianina już za miesiąc!, ogólnie - szkołaa!
Pozdrawiam!
Muminek

6 komentarzy:

  1. Kurcze, te wszystkie cytaty są takie cudowne... Najbardziej podoba mi się ten Walta Disneya, bo wcześniej się z nim nie spotkałam, a jest po prostu, no, taki mój! ^^
    Jejku, Muminki to naprawdę genialna książka! ^^ Albo książki? Czytałam to tak dawno (a raczej rodzice mi czytali), że już nie pamiętam... I zawsze bałam się Buki. :c Buka była straszna! :c
    Bardzo lubię tą piosenkę Sii (to się odmienia? o.O)! ^^ Jest taka 'chepi', a ten teledysk sprawia, że jakoś tak automatycznie się uśmiecham! :D
    Serio śnił Ci się Krzysztof Szczepaniak? :D Ojaa! :D To mi po ostatniej kłótni z moją drużynową, która też jest wielką fanką Accantusa, śniło mi się, że w mojej piwnicy pod ziemniakami siedziała Sylwia Banasik i ja ją poprosiłam o autograf na poduszce i tak strasznie się cieszyłam, że mam jej autograf przed moją drużynową! xD
    Ja egzamin z fletu mam już 9 czerwca, a w poniedziałek wstępne czytanie avista... Kurcze, okropnie boję się, że dostanę klucz basowy, którego szczerze nienawidzę. ;-; Mimo że gram też na pianinie, to gram raczej ze swoich własnych nut, w którym lewa ręka zawsze jest zapisana i tak w kluczu wiolinowym... xd
    Pozdrawiam serdecznie i życzę powodzenia w nauce i całej reszcie! ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale super czyta się Twoje posty! :) Są pełne humoru i optymizmu, którym zarażasz czytelnika. Aż nie mogłam uwierzyć, że nie skończyłaś jeszcze podstawówki :D Jak tak dalej pójdzie, to wydasz książkę, czy tam zbiór opowiadań szybciej niż się spodziewasz :D Będę tu na pewno zaglądać! A tymczasem przyznam, że wzruszyła mnie Twoja odpowiedź o cytatach :3 "A kiedy trzeba, na śmierć idą po kolei. Jak kamienie przez Boga rzucane na szaniec", jakie to piękne. Jesteś niesamowicie dojrzałą osóbką jak na swój wiek :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ksiołbkożerca! O jeny, to słowo jest genialne:D
    Wszystkie cytaty są niesamowite i większość z nich po prostu ubóstwiam! Nie znałam jedynie tego z Kubusia Puchatka (,,Some people care too much, I think it's called love"- genialne) i tego ostatniego- ,,A kiedy trzeba, na śmierć idą po kolei. Jak kamienie przez Boga rzucane na szaniec". Piękne, naprawdę piękne.
    Oj tak, bez książek i muzyki żyć ciężko, zdecydowanie... ja bym chyba nie wytrzymała!
    Siedzenie na huśtawce nad przepaścią z ukochanym, jeszcze w trakcie zachodu słońca również uważam za świetne. Zwłaszcza, że jestem zdecydowanie romantyczką:D Dla mnie jeszcze na dole powinno być morze. Uwielbiam morze. Wtedy ta scena byłaby idealna pod każdym względem, absolutnie:)
    Sama chętnie zrobiłabym to, co te dziewczynki w teledysku!:D Bo czemu nie? Sprawianie, że ludzie się uśmiechają, to coś cudownego:) A ten teledysk jest przeuroczy, taki radosny i baaardzo pozytywny.
    Wow, niezły miałaś sen:D Ostatnio ciągle słucham ,,Nie ma takich dwóch". To jest genialne! Zresztą, jak wszystkie piosenki Accantusa.
    Życzę powodzenia w nauce, egzaminach i w ogóle wszystkim. Dasz radę, jesteś najlepsza!:D
    Pozdrawiam ciepło,
    Pola

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I oczywiście powodzenia w śpiewaniu ,,Counting stars"! Notabene uwielbiam tę piosenkę, jest świetna:D
      Pozdrawiam raz jeszcze!
      P.

      Usuń
  4. Bardzo fajne odpowiedzi ^^ Ej, ale nie znikaj z blogsfery tak całkowicie, okey? :c Ale życzę powodzenia z projektami, ocenami i tym wszystkim :D
    Fajne cytaty ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. O ! Też się będziesz uczyć francuskiego w szkole ? Tak samo jak ja . : )

    OdpowiedzUsuń

Będę zaszczycona, jeśli po przeczytaniu posta napiszesz tu kilka słów. Zyskasz moją dozgonną wdzięczność. Możesz też zostawić link do Twojego bloga, chętnie zajrzę i poczytam ^^