czwartek, 28 maja 2015

Muminkowe wywody #6 - Kokonat, ludu, PS-y!

No hejka!
W ankiecie wyszło, że lubicie Wywody (ankietę znajdziecie tutaj!), a ja mam ochotę sobie trochę popaplać, więc czas na kolejne wywodziki! :)
***
Tak! To jest właśnie Kokonat! <3 Pozdrawiam literatów! :) Soł nał, bild a dor!
No, pozdrawiam też Angę z Nory Angi, która podsunęła mi piosenkę o lamach...
***
Czo to się stało z fanklubem całej serii OH i PJ?, ja się pytam?
Jak z tym?

***
Rozpoczęłam inwazję na Youtube. Oglądam i zamulam sobie mózg vlogami, tagami i moimi ulubionymi - rutynami. Ale, żeby nie było tak prosto, oglądam to po angielsku. jestem taka mądra.
Amerykanie/Brytyjczycy/Anglicy mają taki montaż tych filmów i takie fajny głos fajne słowa...
Słowo daję, że moją ulubioną youtuberką jest Aspyn Ovard. Serio, ma mnóstwo DIY i routines, a dużo mówi tylko na początku. No i w jej ustach tak fajnie brzmi "it's super messy..." Ej, ja kocham to słowo.
***
Weźcie, ludzie, mnie zostawcie
Chyba nie pasuję do ludzi z mojej klasy. Mnie kręci zagraniczny TouTube, ich nie kręcą książki. W ogóle lubimy co innego i czasami nie mamy o czym gadać. Ale mimo wszystko nasze głupawki na przerwach... Eh... (pozdrawiam... Trzy? Cztery? Nie, raczej Z SIEDEM osób z mojej klasy, które czytają mojego bloga. Haloo, jesteście tam?)
***
lubię kisiel
Chcę Wam podziękować za wszyściutkie komentarze - nawet nie wiecie (a, sorry, chyba jednak wiecie), jak mnie to motywuje! Aż chce się walić głową z frustracją klikać w klawiaturę! :)
***
Drogi Lunatyku, jak widzisz, nie odchodzę z blogosfery "tak na zawsze". 
Pozdrawiam wszystkich!
Muminek
PS. Mam nadzieję, że ten post wniósł coś mądrego radość do Waszego życia.
PS2. My hair and room are very messy.
PS3. zapuszczam włosy żeby robić sobie kłosa bo na razie są krótkie i nie umiem sobie zrobić nawet warkocza PS. nikt tego nie umie zrobić.
PS4. Tego Psu nie zobaczysz - autor nie dopuścił cię do tego bo byś go zabił/a

7 komentarzy:

  1. Dziękuję za pozdrowienia, haha :)
    Jeśli miałby być specjalny fanclub dla Leona (lol! dla Leo) to ja wchodzę!
    W moim przypadku ŻODYN z mojej klasy nie zna adresu
    mojego bloga i niech tak zostanie :D
    Pozdrowionka!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ha, ha, te wywody są boskie!:D
    Da kokonut nut is a dżajant nut...
    Łaaa! ,,The Coconut Song"! Niech żyją Literaci! Ech, szkoda,że nie udało nam się zgrać w tym roku i nie spotkamy się:(... ale może innym razem? Daj znać, jak przyjedziesz do Gdańska:D
    Również lubię oglądać czasem vlogerów, także zagranicznych. Mam dwie koleżanki w klasie, które uwielbiają Dana Howella (Danisnotonfire) oraz Phila Lestera (Amazing Phil). Oglądam czasem ich filmiki i stwierdzam, że są naprawdę fajni:D Lubię też vlogerów książkowych, są tak samo ześwirowani na punkcie literatury jak ja:D Ze swojej strony polecam Ci polandbananas120 (kanał o książkach: polandbananasBOOKS) oraz The Book Tubera:)
    Ja bardzo chętnie dołączyłabym do funclubu OH, tylko... na czym dokładnie miałoby to polegać?...
    Kisiel smaczna rzecz:)
    Pozdrawiam ciepło!
    Pola

    OdpowiedzUsuń
  3. Haha! :D Jeju, jak ja lubię Twoje wywody! ^^ Szczerze, to Coconatu jeszcze nigdy w życiu nie słyszałam, ale, nie wiedzieć czemu, słuchając tego niesamowicie się śmiałam...
    Ja oglądam tylko polskiego Jutuba, ale oglądam go bardzo dużo i to regularnie (subskrybuję tak ponad 200 kanałów...), więc z angielskim bym już nie wyrabiała. :D Ale czasem lubię oglądnąć sobie jakiś brytyjski haul czy vlog (ale haule lubię najbardziej! ^^).
    Właśnie! Co z tym fanklubem? Trzeba byłoby znaleźć jakieś forum czy coś w ten deseń, w czym dałoby się to zrobić. Ja ogólnie jestem kiepska w takich rzeczach, ale dołączyłabym bardzo chętnie. ^^
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I tak w ogóle, to nominowałam Cię do LBA :D
      P.S. Podoba mi się Twoje tło *.*

      Usuń
  4. Też lubię zagranicznych jutjuberów! Zwłaszcza te wszystkie młode, amerykańskie vlogerki, są takie niesamowicie pozytywne. Oglądałam kiedyś filmik jednej dziewczyny, która cieszyła się ogromnie tylko przez to, że dekoruje swoją szafkę w szkole i nagrywa z tego filmik.
    No i teraz przez Ciebie ciągle sobie nucę "da kokonat nat..."! :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Będę zaszczycona, jeśli po przeczytaniu posta napiszesz tu kilka słów. Zyskasz moją dozgonną wdzięczność. Możesz też zostawić link do Twojego bloga, chętnie zajrzę i poczytam ^^