czwartek, 2 kwietnia 2015

#36 Moja półka i jej różności

Heja!
Tak, wiem, że przedwczoraj był post i dzisiaj jest post... Post jutro, post wczoraj, post nigdy dzisiaj! *tak<33*
Wrażenia po teście? Ekhem... Trudne nie było, zerknijcie na onet.pl :). angielski był najłatwiejszy matma - najtrudniejsza, tak w moim odczuciu...
Stres był, modlitwa była, odwalało nam na godzinnej przerwie... Zadawaliśmy wychowawcy pytania w stylu:
Co oglądają kurczaki w telewizji?
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
Coco Channel!

A teraz do rzeczy -  Pola, którą bardzo dobrze znacie (takizwyczajnyblog) zainspirowała mnie do zrobienia TAG-u... On my shelf.
Zasady:
1. Wybieramy przypadkowe liczby, np. 2, 3, 5, 3 - to numery półek, a 20, 4,14 - książek, które są dwudzieste, czwarte, czternaste..
2. Opowiadamy o tej książce, tj. naszych odczuciach, okolicznościach, w jakich ją czytaliśmy etc. etc.
Mam nadzieję, że załapaliście :)
Numery są przypadkowe, półki - od jeden do sześć (mam pięć półek i parapet pełen książek *-*) Matko, ile ja tego mam... A przecież ja tylko do biblioteki chodzę...
***
2, 27 (tyle, ile było zad. na egzaminie)

"Malutka Czarownica"

Kochamm... Bardzo mało z tego pamiętam - Czarownica chce stać się większą Czarownicą (tsa), więc musi postępować jak taka. Robi ludziom na złość, ale jej kruk przekonuje ją, że musi robić dobrze. No i ona tak robi, ale Rada Czarownic tak nie uważa...
Wakacje, sześcioletni Muminek. Miłe wspomnienia, czytałam tę książkę trzy razy - a w sumie to raz, jeszcze gdy miałam pięć lat czytała mi ją mama - a ja jej "pomagałam" (pozdrawiam mamę, choć pewnie tego nie czyta, xd)

6, 18
"Kroniki Wardstone. Zemsta Czarownicy"
Joseph Delaney

Ta-ak! Dostałam tę książkę od cioci, wujka i kuzynów :) Pozdrawiam K. i M. !
Ferie. Kuchnia. Słoneczna. I nic dodać, nic ująć.
1, 11
"Bajarka opowiada.
Opowieści z całego świata"
Dostałam tę książkę na 10 czy 9 urodziny od babci (pozdrawiam babcię!). Co mi się z nią kojarzy...? Czesząca mnie ciocia w późny, sierpniowy wieczór i zapach oscypka. (#teamMyślenice #granny'splace <33)
 3,3
"Most do Terabithii"

Wielka Sobota w zeszłym roku. Ja, kończę czytać i płaczę. Nie... To takie genialne. I wzruszające. :(

2, 7
"Co tam u Ciumków?"

Zapach choinki, dość dawno temu. I książka. I zachwyt. I śmiech. I nałogowe czytanie całej serii. Uwielbiam Beręsewicza :D
***
Taguję wszystkich, którzy chcą... <33
Wesołego Jajka!
Zdrowia, szczęścia, wszystkiego co najlepsze.
Bloggerom dużo komentarzy i obserwacji.
I zmieniajcie się TYLKO na lepsze!
Pozdrawiam. Wesołych Easters!
Muminek :)

3 komentarze:

  1. "Most do Terabithii" był tak piękny, że prawie się rozpłakałam (to ogromne osiągniecie, bo jak na razie tylko raz płakałam podczas czytania książki). Nie spodziewałam się, że to w taki sposób się skończy... Aż mi się ją zachciało właśnie kolejny raz przeczytać :)
    Ja wczoraj przeglądałam sprawdzian razem z moją przyjaciółką, która go pisała, i muszę powiedzieć, że ten, który pisałam dwa lata temu, były trudniejszy...
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszyscy teraz robią ten TAG, sama chyba też go zrobię. :D Wprawdzie mam tylko dwie półki (dość szerokie - to fakt, ale niestety tylko dwie), ale może coś by z tego wyszło. :D
    Z wszystkich książek, które Ty pokazałaś czytałam tylko 'Most do Terabithii'. Tak bardzo jak przy tej książce płakałam tylko przy 'Moim drzewku pomarańczowym'...
    Noo, widzisz! Mówiłam, że będzie dobrze! ^^ Na pewno dostaniesz bardzo dużo punktów! ^^ Czekaj cierpliwie na wyniki! ;)
    Uzupełniając komentarz pod ostatnim postem (spieszyło mi się): uwieeelbiam 'Alicję'! <33 Wprawdzie czytałam tylko pierwszą część i nawet nie wiedziałam, że jest więcej, ale bardzo mi się podobała. ^^ Oprócz tego uwielbiam film w reżyserii Tima Burton'a (ja w ogóle kocham całą jego twórczość)! <33 Te mistrzowskie efekty specjalne, Helena no i Johnny! <33
    Rudy, Alek i Zośka to naprawdę niesamowite osoby. Czytałam 'Kamienie na szaniec' mnóstwo razy (teraz czytam jeszcze raz, bo mam na próbę pionierki) i po prostu... no, nie mam słów. Podziwiam ich całym sercem, rozumem i ogólnie całą sobą. Ostatnio była rocznica Akcji pod Arsenałem, z której to okazji moja ciocia sprawiła mi tą śliczną koszulkę, którą pokazywałam ostatnio na blogu.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę ze smutkiem przyznać, że ze wszystkich wymienionych tu przez ciebie książek przeczytałam jedynie "Most..."! Za to widziałam chyba "Kroniki Wardstone" w empiku, jednak była to 11 (?) część - "Wijec" (chociaż nie jestem pewna, czy to na pewno to *szybki luk w google* tak, to to), a aż tylu książek nie zamierzam kupować! Poza tym, nie było pozostałych tomów, więc...
    Piszę ten komentarz także dlatego, że dnia 10 kwietnia adres mojego bloga zostanie zmieniony na drzewo-pomyslow.blogspot.com. Wiem, wiem, dużo zamieszania, ale to było nieuniknione!
    Pozdrawiam i życzę wesołych świąt! kotołaczka02

    OdpowiedzUsuń

Będę zaszczycona, jeśli po przeczytaniu posta napiszesz tu kilka słów. Zyskasz moją dozgonną wdzięczność. Możesz też zostawić link do Twojego bloga, chętnie zajrzę i poczytam ^^