czwartek, 26 lutego 2015

Muminkowe wywody #3 - szósta klasa, disney, choroba!

No witam, witam, witam!
Siedzę sobie w domciu, gram w 2048 DISNEY EDITION *KLIK* MADE BY ME (psst! wersja z nazwiskami Accantusa tutaj!), torturuję worda i postanowiłam znów coś dla Was napisać.
PYTANIE BARDZO WAŻNE: CO ROBIĆ NA PARĘ DNI PRZED TESTEM SZÓSTOKLASISTY? Wkuwać? Martwić się? (To już za miesiąc, niee! :( )
Blogowy klub Leona i Percabeth.
Tak, to nie żart! Kolorowe Stworzonko ostatnio zaproponowała mi coś takiego, ale cisza na morzu... *hah, a Argo II pływa haha!*. Tak więc - jeżeli ktoś ma pomysł jak to zrobić etcetera, etcetera, to niech szybko napisze na dole. A potem to już mailowo :)
Co ja to jeszcze... Aha! No tak! Jeszcze o chorobie!
Spokojnie, ja się trzymam, tylko katar mnie męczy, ale czy dacie wiarę, że dziś u mnie w klasie stan wynosił 15/24?! To u nas prawdziwy rekord, a dziś kolejne dwie osoby źle się czuły... Ach, to chyba ta sama infekcja, co to mają ją pewni moi znajomi z Warszawy.
Drżyj Warszawo, albowiem to od Ciebie przywiozłam ten katar!  *a o wypadzie do Wa-wy też będzie, spokojnie!*
No, to chyba na tyle.
Pozdrawiam Was cieplutko. Zobaczymy się najprawdopodobniej w kwietniu.
M.

2 komentarze:

  1. Współczuję choroby. Ja jestem lekko podziębiona, ale wychodzę z tego, więc nie jest źle:)
    Blogowy klub Leona i Percabeth? Uuuu! To brzmi naprawdę ciekawie!
    Hmm... a może by tak założyć bloga tego klubu i... hm... no i co? Być może mógłby to być blog z rozmaitymi zabawami dla czytelników, konkursami, ciekawostkami, nowościami ze świata książek Riordana, fanartami i tak dalej? Tylko trzeba by było zebrać zainteresowanych. A może by tak rozszerzyć to do w ogóle Klubu Olimpijskich Herosów?:D Sama nie wiem... pomysł naprawdę ciekawy:)
    Pozdrawiam ciepło!
    Pola

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja przed testem szóstoklasisty tylko przejrzałam kilka zeszytów i powtórzyłam zasady interpunkcji, bo to mój odwieczny problem. xd Ogólnie staraj się nie stresować (wiem, super rada). I nie zapomnij legitymacji!
    Zrobiłam kiedyś wersję 2048 ze zdjęciami osób z mojej drużyny. :D To było takie śmieszne jak w komentarzach pod postem na grupie było: 'Doszłam do Burka!', 'Tylko do Burka? Ja byłam przy Maśle!'.
    Pola ma bardzo ciekawy pomysł na ten klub. :D Bo w sumie nie wiem jak zrobić to inaczej... Na pewno znalazłoby się jeszcze kilka zainteresowanych osób, np. Bukwa czy Jess.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń

Będę zaszczycona, jeśli po przeczytaniu posta napiszesz tu kilka słów. Zyskasz moją dozgonną wdzięczność. Możesz też zostawić link do Twojego bloga, chętnie zajrzę i poczytam ^^