piątek, 6 lutego 2015

I gdyby nie piosenki Disneya, nie byłoby połowy ludzi na youtube!

Tak!
Dziś będzie o Disney'owskich coverach, które nagrywa wieeele osób na yt. 
To może nie przedłużajmy *znowu* i zaczynajmy! *znów rymuję*
***
No, nie powiem, głos cudny, naprawdę ^^ I w dodatku pomysł genialny, żeby połączyć takie wyrywki... I kostiumy! I wykonanie! Aww, kocham! :) Mnie osobiście bardziej podoba się część druga, ale sami oceńcie:



Oczywiście nagrywa nie tylko Disney'a, choć w jej wykonaniu możemy usłyszeć też "Part of your world", "I whole new world", czy "I wan't say I'm in love"... Nagrywa też covery z "Wicked" albo np. "All I wan't for Christmas is you".

Miracle Vell Magic
Już kiedyś podlinkowywałam Wam jej video "Let it go with 25 disney characters", ale musiałam o niej wspomnieć, albo chociaż o jej coverze do "Love is an open door".
*tu macie part II* No i ona też nie nagrywa tylko Disneya... Zobaczcie "Wrecing ball" w jej wykonaniu... Ekhem.

GeorgiaMmusic
Ma chyba tylko jeden Disney'owski cover, ale jest...Dobry, nie powiem :) Choć jej Olaf mnie przeraża :) Ale Sven... Koocham! <3


Dobra, trochę fałszuje, ale ja nie zaśpiewałabym lepiej, więc się nie wypowiem. Stroje ma genialne! Ale podoba mi się TYLKO ten cover, nie ten z Paintem... No i cóż, walory aktorskie ma :) *harry potter*.




No, gość jest dobry :) Ładny ma głos, śpiewa utwory damskie i męskie, trochę rekwizytów też ma... No cóż - genialne.


A teraz będzie nie-cover osoby, którą na pewno dobrze znacie.

Jakże mogłam go tu nie dać! Jego parodie... Okey, wstawię tylko pierwszą. Głos ma przegenialny, śpiewa świetnie, a teksty...


***
To by było na tyle! Jakich znacie/lubicie/wstaw odpowiednie coverzystów *że tak rzeknę*?
Tak a propos coverów - jadę dziś na koncert Accantusa, do Katowic, na przegenialną "Aferę Mayerling". <33 
Pozdrawiam,
Muminek

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będę zaszczycona, jeśli po przeczytaniu posta napiszesz tu kilka słów. Zyskasz moją dozgonną wdzięczność. Możesz też zostawić link do Twojego bloga, chętnie zajrzę i poczytam ^^