sobota, 14 lutego 2015

♪A zaraz pod nim harcerskich dziesięć praw♪

No cześć czuwaj!
W tym poście chciałabym odpowiedzieć odpowiem na nominację do harcerskiego TAG-u. Nominowała mnie Kolorowe Stworzonko, za co bardzo jej dziękuję :)
Ostatnio staram się nie przedłużać, więc tak jest i tym razem - poznajcie mnie jako harcerkę :)
***
1. Od kiedy należysz do harcerstwa?
Od 2012 roku - a więc króciutko.
2. Do jakiej organizacji harcerskiej należysz?
Związku Harcerstwa Polskiego - ZHP
3. Kiedy i gdzie złożyłaś/eś Obietnicę Zuchową?
Było to latem, 2011 *chyba*, nocą, na obozie zuchowym :)
4. Kiedy i gdzie złożyłaś/eś Przyrzeczenie Harcerskie?
Bodajże 2012 w listopadzie, w Rajczy Nickulinie na biwaku.
5. Kiedy i gdzie złożyłaś/eś Zobowiązanie Instruktorskie?
Nigdzie i nigdy - jeszcze nie miałam okazji ;)
6. Do jakich/ej drużyn/y należysz?
DH "Włóczykije"
7. Jaką pełnisz funkcję?
Niestety żadną :(
8. Co sądzisz o swojej drużynowej/ym?
Jest miła, zabawna, naprawdę w porządku... *dodaj pozytywne synonimy*
9. Jaki masz aktualnie stopień?
Brnę przez Ochotniczkę i nie mogę jej skończyć - z otwarciem tego stopnia sprawa zawikłana, więc nie wnikajmy :)
10. Jaka jest Twoja ulubiona harcerska książka?
Wstyd przyznać, ale nie przeczytałam nawet "Kamieni na szaniec". Planowałam zrobić to w listopadzie, ale nauczyciele zaatakowali projektami, pracami, testami... :(
11. Ile czasu zajmuje Ci przeważnie pakowanie się na biwaki, a ile na obozy?
Na biwaki zaczynam pakować się dzień-dwa przed, a kończę... Pół godziny przed. A na obozy... A to już różnie...
12. Czego nie może zabraknąć w Twoim plecaku podczas biwaku/obozu?
Oczywiście latarki, zeszytu, długopisu, śpiewnika... *inne rzeczy oczywiste*. Aha, no i książki! Oprócz tego "Poradnika Harcerskiego" i busoli.
***
No,  to tyle :) Jeśli TY, który to czytasz, jesteś harcerzem, czuj się nominowany!
Walentynki, walentynki 
Dla chłopczyka i dziewczynki.
Sratatata, sratatata,
Ja z książkami i herbata
Wesołych Walentynek!

Czuwaj!
Muminek

5 komentarzy:

  1. Kurczę, rzeczywiście mogłyśmy się spotkać w Krakowie, nie pomyślałam... szkoda! Naprawdę szkoda... ale może uda się innym razem? :)
    Heh, wypowiedzieć to ja się za bardzo o harcerstwie nie mogę,bo nie należę, ale napiszę tylko, że naprawdę Cię podziwiam- musisz mieć sporo samodyscypliny, żeby uczestniczyć w tym wszystkim:D Więc podziwiam i życzę wytrwałości oraz radosnych chwil w harcerstwie!
    Pozdrawiam ciepło!
    Pola

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałam jeszcze dodać, że wierszyk jest genialny i tak bardzo prawdziwy:D

      Usuń
  2. Baaardzo dziękuję za odpowiedź <3. Rozpisałaś to w sumie jako jedyna z nominowanych...
    Też miałam problemy z ochotniczką, ale w końcu zamknęłam ją z powodzeniem! Za to nie udało mi się zamknąć tropicielki. :(
    Dziękuję za chęć udziału w konkursie! :) Jasne że może być opowiadanie!
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Biwak w Rajczy był na wiosnę 2013 roku. To tak tylko dla przypomnienia, bo warto pamiętać datę swojego przyrzeczenia.
    A teraz zaczynają się Lipowe przemyślenia...
    Cieszę się, że moje harcereczki pokazują, że harcerstwo jest super nie tylko w realu, ale też w Internecie, ponieważ każdy człowiek na świecie powinien wiedzieć, za że harcerstwo jest The Best.
    Gratuluję i czekam na więcej postów związanych z harcerstwem.

    Lipa, Ania, zastępowa, koleżanka...
    :)

    OdpowiedzUsuń

Będę zaszczycona, jeśli po przeczytaniu posta napiszesz tu kilka słów. Zyskasz moją dozgonną wdzięczność. Możesz też zostawić link do Twojego bloga, chętnie zajrzę i poczytam ^^