niedziela, 18 stycznia 2015

Luźne Muminkowe wywody

No cześć.
Już od wtorku próbuję coś dla Was napisać, ale mi w ogóle nie idzie.
W ankiecie wybraliście post o ulubieńcach. Już nawet zaczęłam go robić, ale muszę jeszcze zgrać zdjęcia i dopisać kilka rzeczy. Dziękuję za wzięcie udziału w ankiecie <3
Pamiętacie moją 'Jesienną niechęć'? Otóż teraz mam taką samą, tyle że zimową i bardziej pisarską. Niby coś piszę, ale 5/6 moich tekstów są takie, że przetrawić (z trudem!)  i zapomnieć... O trzech dni próbuję zmusić się do napisania fanfiction. Może wyjść genialnie, ale z wiadomych powodów *jestemleniem* nie zaczynam go pisać.
Ale, ale! Przecież zmotywowałam się i piszę dla Was posta! Cieszmy się!

A teraz będzie link
KLIKNIJ TUTAJ
To jest naprawdę genialne! Trochę szkoda, że pojawia się tam np. Hannah Montana, ale... Skaza, Jack Sparrow (swoją drogą - Sparrow to wróbel), Urszula, Olaf, Alladyn i można to darować :) I ten śliczny głos...

Mieliście kiedyś takie "O! Książka już się skończyła?!" Ja dziś skończyłam "Dom Hadesa" i strasznie się zdziwiłam, że to już koniec... Był to spokojny momencik, płynęli sobie i... KONIEC. Zmyliło mnie pewnie to, że książki jeszcze trochę zostało - ale było to opowiadanie niezwiązane z treścią (aczkolwiek genialne. Percy i Carter Kane. Woda i potas. Buhahahaha.) no i słownik (z którego korzystałam :P). Przewracałam stronę do przodu i do tyłu, czytałam ostatnie fragmenty po kilka razy, ale... To ciągle był koniec. *że co?! Koniec?! Ja chcę kolejną część! Teraz! Ja chcę więcej Leona! Ja chcę więcej Percabeth!*


Wiem, niezbyt wyszedł mi ten post, wyszedł taki niezdarny... Ale tam! To moje pierwsze luźne wywody - i nie wyszły takie złe :D

Pozdrawiam Was wraz z garścią PSów!:

PS.: Co sądzicie o "Zniszcz ten dziennik"? *pytanie zadane już Andze, więc jest zwolniona z odpowiedzi hyhy*
PS1.: Specjalnie dla Was przerwałam naukę o ssakach, rybach i mięczakach (głowonogi i te pierdułki). Miejcie to na względzie
PS2.: Co sądzicie o ukulelach? *chodzi o ukulele, nie wiem, jak to odmienić :)*
Pozdrawiam cieplutko!
Muminek

2 komentarze:

  1. Ja też tak miałam jak skończyłam czytac "Dom Hadesa", tylko, że musiałam dłuuuugo czekać na wyjście "Krwi Olimpu" (po której będzie jeszcze gorzej). Ukulele jest śmieszne, jak zamierzasz się nauczyc grać, to czemu nie?

    OdpowiedzUsuń
  2. Ooo, piszesz fan-fiction? A czego, jeśli można wiedzieć?:)
    Życzę powodzenia z weną i motywacją do pisania. U mnie ostatnio było trochę mało czasu i sił na tworzenie, ale ostatnio udało mi się stworzyć opowiadanie i początek czegoś, co może rozwinie się w coś dłuższego. Ale pożyjemy, zobaczymy:)
    Ten filmik jest świetny! Znałam go już wcześniej i naprawdę przypadł mi do gustu. Wprawdzie moim zdaniem ta dziewczyna nie jest jakaś świetna w śpiewaniu, śpiewa nieźle, ale momentami lekko fałszowała, jednak ma niesamowite, po prostu niesamowite umiejętności charakteryzatorskie! Aż zapierają dech w piersiach! Podobnie z kostiumami. Wszystkie postaci były idealnie oddane. Naprawdę zdolna dziewczyna:)
    A znasz może to:
    https://www.youtube.com/watch?v=hjbPszSt5Pc
    Facet śpiewa ,,Let it go", zmieniając głos- w każdym fragmencie śpiewa jak inna postać z filmów Disneya/Pixara. Jeżeli nie widziałaś, to sprawdź koniecznie:)
    ,,Krew Olimpu" jest już na szczęście dostępna, więc nie musisz długo czekać na przeczytanie jej. Ech, jak ja cierpiałam, wyczekując dnia premiery po ,,Domu Hadesa"! Czekałam rok. ,,Dom Hadesa" nie był moim zdaniem jakiś świetny, mówiąc szczerze, wydawało mi się, że pisany lekko na siłę. Ale opowiadanie z Carterem i Percym- super!
    Wszyscy ostatnio mają fisia na punkcie ukulele:) Rzeczywiście, to taki śmieszny instrument! Ale nie wypowiem się więcej, bo w życiu nie widziałam/słyszałam go na żywo, znam je jedynie ze zdjęć, itd.
    Pozdrawiam ciepło i powodzenia w pisaniu!
    Pola

    OdpowiedzUsuń

Będę zaszczycona, jeśli po przeczytaniu posta napiszesz tu kilka słów. Zyskasz moją dozgonną wdzięczność. Możesz też zostawić link do Twojego bloga, chętnie zajrzę i poczytam ^^