czwartek, 8 stycznia 2015

Disney w zupełnie innej odsłonie!

Hejko!
Dziś mam dla Was kilka(naście) różnych serii artów Disney'owskich. Poznajcie postacie Disneya w zupełnie innej odsłonie!
Bez przedłużeń, zapraszam, zaczynajmy! :D
**
(kliknij w tytuł, a przeniesiesz się do strony z innymi artami! *w następnych przypadkach również*)
Taka prześliczna Hadesa!

Chodzi tutaj o zmianę płci postaci Disneya. Genialny pomysł, świetne wykonanie, piękna kreska, ogólnie mówiąc: CUDO!



Postacie z Disneya w horrorze! Nie lubię ani horrorów, ani postaci z horrorów, ale doceniam te arty. Naprawdę, doceniam kreskę i pomysł.

Naveen jako Jack Sparrow. Po prostu ideał! 
Chodzi o "przebranie" postaci z Disneya w inne stroje. I tak na przykład Bella to Hermiona,  Abu to Pikachu, a Kopciuszek to Annabeth z Olimpijskich Herosów <3

DISNEY UNIVERSITY


*sorry za jakość*
Okejj. Genialne wykonanie i w ogóle świetny pomysł, aby umieścić Disneya na uczelni. Postaci są opisane i prawie wszystkie kierunki są dobrze dobrane :D

Pomysł podobny jak powyżej, ale doceniam wykonanie i tą "prostotę".


Niestety Viria Disneya ma mało, ale jest cudne, więc wstawiam.

DISNEY AT HOGWARTS

Kiedyś zaczęłam pisać fanfiction - właśnie Disney at Hogwarts. Z ciekawości wpisałam to w Internet i... WOW, pełen zachwyt! Doceniam kunszt i kreskę.

POCKET PRINCESSES
Czy tę serię trzeba komuś przedstawiać? Zapewne nie. Podziwiajcie, jakie to słodkie, śmieszne i genialne!

 Doceniam pomysł, wykonanie i tę "prostą prostotę" :3
GRUMPY DISNEY
Nie mogłam wstawić jednego arta, więc wstawiam dwa. I nic nie trzeba wyjaśniać :D


***
No i jak?
Podobał się post? :D
Pozdrawiam,
Muminek, który idzie jutro na Scrugga, nie musi się prawie nic uczyć i dlatego wstawia posta.
P.S Będziecie musieli znieść Disneya przez najbliższe posty. Przepraszam :)

4 komentarze:

  1. To uczucie, kiedy okazuje się, że znasz te wszystkie serie... Tak, ja i fanarty :) Polecam jeszcze Disney Modern Girls PannyN i Frozen&Van Gogh Anny Bjorgmans :) No a z genderbentów, tumlra Julii (http://juliajm15.tumblr.com/)!
    PS: W odpowiedzi na twoje pytanie: "Zniszcz ten dziennik" to super sprawa!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :D Właśnie, a widziałaś "Racebent Disney" Virii ? Zapomniałam wstawić do posta, a teraz tak mi się przypomniało :D To jest genialne!
      Pozdrawiam ciepło,
      Muminek

      Usuń
  2. Uwielbiam bajki Disneya (w szczególności muzykę z nich) i bardzo zaciekawił mnie Twój post. :D Nigdy wcześniej nie słyszałam o tych gatunkach, ale niektóre są naprawdę interesujące. 'Disney at Hogwarts' chyba podoba mi się najbardziej. ^^ Można gdzieś przeczytać Twoje opowiadanie?
    Należę do hufca Myślenice, chorągiew krakowska. Czemu pytasz? :D
    Pozdrawiam serdecznie!

    nasziherbatkiswiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To fanfiction nie jest nawet skończone, więc nigdzie go nie publikowałam, aczkolwiek (takie śliczne słówko!) moje opowiadania możesz znaleźć tutaj: komnata-opowiadan.blogspot.com A o hufiec pytałam z czystej ciekawości. Hufiec Beskidzki pozdrawia :D
      Pozdrawiam!
      M.

      Usuń

Będę zaszczycona, jeśli po przeczytaniu posta napiszesz tu kilka słów. Zyskasz moją dozgonną wdzięczność. Możesz też zostawić link do Twojego bloga, chętnie zajrzę i poczytam ^^