niedziela, 12 października 2014

Jesienna niechęć

Cześć.
Jak zapewne widzicie, posty na blogu dodaję rzadko, Ally Luck jest tworzona... 3%. Po prostu bierze mnie coś w rodzaju "jesiennej niechęci" i nie mam natchnienia na posty i opowiadania. Coś tam piszę, ale w końcu dochodzę do wniosku, że: "to jest do niczego!".
Wy wszyscy blogerzy, pisarze, też tak macie?
Taak, użalam się nad jesienną "szarugą", podczas gdy weekend był słoneczny i ma być tak ciepło bodajże do środy.Taaak, genialne. *sarkazm*.
 Ogólnie to chcę też podziękować, że weszliście na tego bloga 244 razy, a na "komnatę" - 962. Prócz tego zauważyłam, że...
Liczba wyświetleń
Polska
37
Stany Zjednoczone
3
Niemcy
1

CZAS WSTAWIĆ TŁUMACZA, MUMINKU!

Pozdrawiam i dziękuję tajemniczej osobie z Niemiec za wyświetlenie posta! (Bardzo mądrze, Muminku. Na pewno zrozumie to, co napisałaś. Na pewno.) To inaczejdanke mysteriöse Person aus Deutschland für die Anzeige von Post
And Person from England too, thanks! :) 
hehe, nie ma jak INGLISZ :)

muminek

1 komentarz:

  1. Gratulacje liczby wyświetleń :)
    Hahaha, zawsze zastanawiałam się, jak cudzoziemcy trafiają na polskie blogi O.o
    Pozdrawiam, kotołaczka02

    OdpowiedzUsuń

Będę zaszczycona, jeśli po przeczytaniu posta napiszesz tu kilka słów. Zyskasz moją dozgonną wdzięczność. Możesz też zostawić link do Twojego bloga, chętnie zajrzę i poczytam ^^