środa, 17 września 2014

Coś nowego

Cześć!
Tak, to ja! Dziewczyna z bloga http://komnata-opowiadan.blogspot.com (zapraszam).

Troszkę o mnie:
Człowiek, płeć piękna, lat dwanaście.

Mól książkowy, ktoś kochający pisać, ktoś śmiejący się z wielu rzeczy, ktoś, kto lubi makaron i Nutellę ^^
Moja skromna (ach, jakże skromna!) osoba może poszczycić się okularami i pseudonimem artystycznym. Pseudonimem jakże słodkim: "Muminek". 

Prócz tego, niektóre osoby z mojego otoczenia mówią na mnie "Alex".

UBÓSTWIAM, WIELBIĘ, KOCHAM, SŁAWIĘ, bajki Disney'a. No i jeszcze Kokosy. (wybrani zrozumieją)*
Jestem jaka jestem:
zdrowo  zakręcona,
literatką,
(nie) taka jak inne (bo przecież każdy jest wyjątkowy! :)),
MooMinkiem,

Pozdrawiam Was gorąco!



Muminek





*wybrani, czyli literaci z obozu literackiego, na którym byłam :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będę zaszczycona, jeśli po przeczytaniu posta napiszesz tu kilka słów. Zyskasz moją dozgonną wdzięczność. Możesz też zostawić link do Twojego bloga, chętnie zajrzę i poczytam ^^